Drogi Kliencie,
ANMAR kierując się troską o sprawną komunikację ze swoimi Klientami i chęcią usprawnienia procesu reklamacji, wprowadza poniższe zasady:
1. Każda reklamacja produktu musi zostać uprzednio zgłoszona do Działu Reklamacji za pośrednictwem FORMULARZA REKLAMACJI znajdującego się na stronie : http://www.anmar.pl/
2. Każda zgłoszona reklamacja musi zostać zaakceptowana przez specjalistę ds. reklamacji
3. Zwroty towarów bez akceptacji Grupy Anmar NIE będą przyjmowane.
4. Zwrotowi podlegają jedynie produkty w oryginalnym opakowaniu, wolne od dodatkowych oznaczeń Klienta, naklejek lub jakiejkolwiek innej zmiany opakowania.
5. Produkt nie zostanie przyjęty/faktura nie będzie skorygowana w przypadku otwartych, uszkodzonych lub zmienionych opakowań, w przypadku towarów przeterminowanych lub
z datą ważności poniżej 6 miesięcy (chyba że Anmar sprzedał towar z krótszą datą).
6. Produkty muszą być zwracane w opakowaniach chroniących towar przed uszkodzeniem.
7. Faktury do zwrotów wcześniej niezgłoszonych nie będą skorygowane.
INSTRUKCJA REKLAMACJI TOWARU
By dokonać reklamacji należy:
- Wejść na stronę : https://www.grupa-anmar.pl/formularz-reklamacji/.
- Wypełnić i odesłać znajdujący się tam FORMULARZ REKLAMACJI.
- Poczekać na odpowiedź od specjalisty ds. reklamacji.
- Postępować zgodnie z wytycznymi specjalisty ds. reklamacji +48 32 780 32 79 ul. Strefowa 22, Tychy 43-100